Oct 27, 2010

11 comments:

Anonymous said...

Kupując tam masz pewność, że nie będzie moli ;)Bardzo ładnie zagospodarowana przestrzeń. Sam wieszałeś ;) ?

Małgo said...

Intrygujące. Czy to nie jest Brzeźno? Niedaleko ul. Korzeniowskiego, przed torami tramwajowymi...?

LukG said...

Sam wieszam codziennie i nikt nic nie kupuje :)

Małgo - tak, to Brzeźno;

Anonymous said...

Najlepsze wyrazy od Sierszaka. W Wilnie na co trzeciej witrynie tak maja {bez pl znakow, na wloskiej klawiaturze} :p

LukG said...

Sierszaku, to sie ubierz jakoś szykownie! :)

bart said...

Fajna klata widziałem na głównej Forum, niesamowicie prosty przekaz a jakie cieszące oko :)

Małgo said...

Jak byłam mała mieszkałam niedaleko i w tym miejscu mieściła się cukiernia. Mieli pyszne bezy z kremem i zawsze pachniało ciastem drożdżowym, nie chcę sobie wyobrażać, jakie zapachy królują tam teraz;-/

Adam said...

taki wiejski handel w dużym mieście jaka przypuszczam. Fajne

qbanez said...

Zdecydowanie moje ulubione Twoje zdjęcie. Wracam do niego wielokrotnie. Już chyba z dziesiąty raz :)

qbanez said...

Widziałem to zdjęcie wczoraj w fajnej Książce - "Wrzask w przestrzeni - dlaczego w Polsce jest tak brzydko" :) Gratulacje :)

LukG said...

Dzięki, właśnie mi doniesiono :) Pozdro!