May 25, 2010

11 comments:

foxy said...

buuuuuu, koniecznie wrzuć misia do pralki.

natka boska said...

ale co się stało temu misiu?

LukG said...

No oczko mu wypadło temu misiu! Tak to już jest, znudzą się i wyrzucą...

LukG said...

W życiu bym Misia do pralki nie wrzucił! Misie wydaje że miś by się bał.

natka boska said...

przygarnij Misia, kubraczek mu wypierz, zrób Misiu kąpiel z bąbelkami i płynem o zapachu gumy balonowej, a potem znajdź mu ładne guzikowe oko i przyszyj coby widział i wiedział, że są tacy, co wyrzucają i tacy, co przygarniają..

LukG said...

Misia już tam nie ma. Mam nadzieję że go ktoś przygarnął. Ja chciałem, ale w trakcie fotografowania Misia przydarzyła misie sytuacja która wytrąciła mnie zupełnie z równowagi i - wstyd się przyznać - zapomniałem o Misiu. Kiedy sobie przypomniałem Miś zniknął. Zdjęcie jest powyżej - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

natka boska said...

... a jak łapki wyciągał, okiem jednym łypał... i chyba się nawet uśmiechał półgębkiem... a pan z aparatem o Misiu zapomniał... trzeba Misia znaleźć - koniecznie! może gdzieś w misiowym sierocińcu.

LukG said...

Ale gdzie to jest...

magdalena said...

Zwierzaki zawsze Ci dobrze wychodzą, nawet martwy mis się do Ciebie uśmiechnął...

ps. bez żartów, swoją drogą należą Ci się baty za pozostawienie misia! :P

natka boska said...

Misiowy sierociniec jest niedaleko Stumilowego Lasu - skręcasz w prawo zaraz za Ogromną Tęczą, a potem za Szpitalem Dla Lalek jeszcze raz w prawo.

LukG said...

Bez roweru się nie obejdzie